torsdag 30 april 2009

Chefens namn

Min chef heter Christer Bäckman, men att han heter så verkar vara svårt för många att förstå.
På brev som kommer från ett visst företag står det: Christer Båckman...jo iofs han har ju tre ungar, så det kan väl stämma!
För någon månad sen ringde en person och frågade efter: Christer Böneman...ja nog kan det kännas relevant, han vill ju gärna stå upp när han ska prata och lite av en säljgud är han ju faktiskt.
Idag när jag hämtade posten, läser jag på ett av kuverten: Christer Björkman...nej det här går jag inte med på Christer kan definitivt inte sjunga!

Valborgsmässoafton idag! Jag vill sluta tidigt....

1 kommentar:

  1. Hahaha, inte lätt att heta nåt lätt. Man tycker ju liksom inte att Bäckman ska vara det svåraste namnet...??? Och Böneman var fan det roligaste på länge!!

    SvaraRadera