tisdag 28 april 2009

Forum är över...

Jag tänkte jag snabbt skulle berätta om årets Vårforum. För mig började inte helgen speciellt bra.
Hade tänkt sluta halv tre SENAST på fredagen. Men ett möte drog över på tiden och arbetsuppgifter hamnade på mitt bord som inte direkt var undanstökade på fem minuter. Kvart över fyra ringer jag gråtfärdig till Sandra och berättar hur sen jag är från jobbet. Skulle ju också uträtta några ärenden, köpa snacks, biljetter och annat smått å gott. Åkte till ÖB och snabbhandlade, skulle betala med kort men köp medges ej. Inte fått någon lön! KUL helg! Löste det på ett kreativt sätt och åkte sen gråtfärdig ut från stan, ringde chefen och skällde lite. Kom iaf äntligen fram till Skalet och till stugan där jag skulle bo, där låg folk och sov... Partyhumör?
Åt en god älggryta som Maria gjort och sedan var det fest. Efterfest med Arvingarna i vår stuga... Coolt! Jag somnade kl. 05.00 på soffan och vaknade med tandkräm utsmetad i ansiktet. Jag hade ju förstås somnat utan att borsta tänderna så jag tog lite av tandkrämen och putsade tänderna lite, något fräschare andedräkt fick jag iaf av det. Klev upp efter ett tag och käkade frukost, sedan var det sol hela dagen och party. Afterskii utklädd till troll och sedan fest igen, jag drogs med huvudvärk så jag var tvungen att lägga mig en stund. Men sedan tömde jag en vinare på 1h & 15 minuter åsså var man i form igen.
Söndagens ägnades åt att städa och se Maddis kräkas när hon gjorde rent toaletterna. Ha ha ha ha.... Stackars henne!
Har sedan i söndags haft konstant huvudvärk - inga tabletter hjälper. Om detta fortsätter får jag nog ta kontakt med sjukan.

Back to work!

1 kommentar:

  1. Troll?? Såg bilder på er och trodde ni var hon Caroline af Snuggles... =o)

    SvaraRadera