tisdag 16 juni 2009

Grönt kort eller inte?

Jaha, då har man spelat säsongens första golftävling. Fan va roligt det var!!! Det är ju roligt med golf, jag måste ju få säga det. Frågan är ju om man ska satsa på det och ta grönt kort? Tar man grönt kort då kan man ju spela mera och förhoppningsvis bli bättre. Men å andra sidan trivs jag ju skapligt bra med att bara spela ibland och de tävlingar som jag varit med på har ju inte krävt grönt kort heller... Jag får fundera vidare på om jag ska ta kort eller inte!
By the way, mitt lag vann golftävlingen! :)´


2 kommentarer:

  1. Klart ni gjorde!!!
    (annars hade du inte skrivit en inlägg om golf idag tror jag, haha)

    SvaraRadera
  2. Nää det är nog sant det! Jag vann en resväska och ett resekit till datorn innehållande en "minimus", "minitangentbord", nätverkskabel och hörlurar. Kanoners!

    SvaraRadera