tisdag 18 maj 2010

Morsa och Farsa

Det har gått några veckor sedan Fanny föddes, men det känns som att hon kom till oss i förra veckan. Dagarna och veckorna går så himla fort...
Lite konstigt det där när folk frågor om hon är snäll. Jag vet inte riktigt vad jag ska svara men jag tror inte det finns någon bebis som har bestämt att jag skriker konstant för att jag vill vara elak mot mina föräldrar. Fanny verkar gå under kategorin snäll bebis för hon sover på nätterna och är glad på dagarna plus att hon inte bits och det är väl ganska snällt?

Idag loggade jag in på Swedbank för att göra lite överföringar av pengar, oups... mer pengar på kontot än vad jag trodde... BARNBIDRAG insatt! Shit, nu är vi verkligen morsa och farsa.

Fanny gnyr i spjälsängen, måste ta hand om vår "snälla" bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar