fredag 22 oktober 2010

Fredag varje dag

Alltså jag måste säga att jag tycker att fredag är den bästa dagen på veckan. Så skönt att ha helgen framför sig, fast att jag är ledig hela veckorna så ska ju inte helgen vara så speciell. Men det är ju något speciellt med helgen. God mat, gott att dricka å hela familjen samlad. Jag ska lära mig att uppskatta söndagar mer. Det är ju också en ledig dag men för mig har det alltid bara varit en dag då man går å våndas över att det snart är måndag. Snacka om att ha fokus på något negativt. Men eftersom Lars för det mesta jobbar lördagar så blir ju söndagar vår familjedag å det är ju underbart. På söndag har vi inget speciellt planerat, kanske bara blir en mysdag men en lång promenad ska vi väl hinna med...

I morgon lördag ska jag till Sunne på kördag, det ska bli roligt att få sjunga en hel dag. På kvällen kommer Pihlströms hit för middag och lite fest. KUL!

Nu är det snart nattinatti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar