måndag 22 november 2010

Ja som bloggnamnet säger...

...när man bara måste få berätta om sina tokigheter.
I fredags åkte jag och Fanny in till stan för att gå på afterwork med Lars och Johan. Norskarna hade invaderat alla krogar så skulle vi få en sittplats fick vi gå till en av de mindre populära ställena. Vi hamnade tillslut på Victoria, vi käkade en oxfilétoast och tog två omgångar med god dryck. Helt perfekt afterwork även om vi inte fick se så många människor, det var ganska dött där men väldigt trevlig personal. För att hinna hem till Idol bestämde vi oss för att ta bussen 19.45 från centrum. Naturligtvis missade vi bussen (nästa buss gick 20.45) och var tvungen att gå hem. Kallt som satan höll jag på att frysa ihjäl, jag hade min kalla höstjacka och ingen halsduk. När vi hade gått en stund kom jag på en ypperlig idé. Jag tog en av Fannys blöjor och stoppade ner runt halsen och vips blev det mycket varmare, iaf runt halsen. Lars tyckte jag var helt muppig och påminde mig varje gång vi mötte någon att jag skulle stoppa ner blöjan längre ner i jackan så att den inte stack upp ur kragen. =)´
När vi väl kom hem kollade vi in termometern, -15 grader. Jag har Fanny att tacka för att jag inte har halsfluss.


1 kommentar:

  1. haha, härlig ide Stina, man får inte vara dum. Hoppas allt är bra med er och lilla söta Fanny. Kram Mia Boman

    SvaraRadera