lördag 28 mars 2009

Så jävla förbannad igår

Men idag tänker jag inte prata om det. Kort kan jag bara säga att min granne kallade mig en massa saker som tillslut fick mig att börja gråta. Hon förstörde min fredagskväll. Var på så dåligt humör, men fick en irish coffe hos Krille och lite glada skratt med dem innan Lars hämtade mej när han kom från fotbollsmatchen. Berättade för Lars vad som hänt och då gav han mej förslag på en kommentar jag kan lägga om jag möter kärringen i trappuppgången. Man sätter upp handen och säger: You better talk to the hand because the face ain´t listening. Fan vilken skön kommentar!

Ikväll är det brädspelskväll och jag kommer gå ALL IN!

Nu äré krysse!

1 kommentar:

  1. Bra kommentar av Lars där!
    Den grannen är inte klok i huvet. Fy fan för henne!! Grannar med det namnet borde man ordna samåkning till psyket för...

    SvaraRadera