tisdag 8 december 2009

Det har väl inte undgått...

...någon att jag är gravid. Om det har det så får jag väl härmed be om ursäkt att informationen inte nått just dig tidigare. Har inte velat blogga om det, men nu känner jag mig redo. Jag har drygt tre månader kvar och till vänster kan du följa nedräkningen... Arbetsnamnet är Poppa och nej, vi vet inte om det är en tjej eller kille.

Nu går tankarna runt på vad bebben ska heta, vilken bil vi ska ha, vilken färg vagnen ska ha och vart vi ska få plats med alla bebbens grejer i en redan överfylld tvåa.

Om någon har ett fräscht, billigt hus till salu i Östersundstrakten, har du redan oss på kroken. Ingen mäklare behövs!


2 kommentarer:

  1. Mysigt att planera för bebis! =)

    SvaraRadera
  2. Det är väl som att planera bröllop, vissa delar är roligare än andra och att jag å Lars ska samsas om en massa är ju ibland helt otänkbart!

    SvaraRadera