tisdag 1 december 2009

Long time no se

Jag får väl inleda detta inlägg med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterat bloggen.
Idag kände jag att jag inte längre kan hålla mig. Bloggen heter ju faktiskt "När man måste få berätta om sina tokigheter" Nu har en tokighet hänt så därför måste jag skriva.

Nu till tokigheten. Idag när jag gjorde mitt första toalettbesök (på jobbet) upptäckte jag att jag hade trosorna bakochfram, hur går det till???...det var inte stringtrosor! Jag stod där inne på toaletten och tänkte, jag måste ta på mej trosorna åt rätt håll, det var väldigt obekvämt att ha dem bakochfram. Till saken hör att jag i morse slet sönder dragkedjan till stöveln och kunde därför inte få av mig stövel och sedan byxa för att kunna ta på mig trosorna åt rätt håll.
Det fick helt enkelt vara oskönt med trosor som skar in i....Nu har jag varit till en skomakare och fått hjälp av dem att få av mig skon och lämnat in skorna för att fixa en ny dragkedja så nu är också trosorna vända åt rätt håll. SKÖNT!

Nu har mina tre prinsessor åkt hem till Orsa...Jag får träffa dem igen om en månad, men det är ju väldigt långt bort! Längtar redan efter er!

1 kommentar:

  1. Bara du kan råka ut för detta... Hahaha, helknas! Vi prinsessor saknar dig med! Läääängtar till jul! Puss

    SvaraRadera