onsdag 13 januari 2010

Första mötet med föräldragruppen...

...avklarades igår!
Både jag och Lars har varit nervösa inför träffen med föräldragruppen. Tänker inte berätta här hur vi pratat om detta hemma innan, men jag kan avslöja att det inte varit några positiva tankar. Så, hur gick det nu då... Det gick huuuuur bra som helst! Bara trevliga människor och i någorlunda samma ålder som oss. Vi är totalt fem par i gruppen och det var bara ett par som jag inte kände sedan innan, inga jag umgås med men iaf hejar på på stan. Igår kväll sa jag till Lars, nu längtar jag till nästa tisdag... han tycker att jag är störd!

I övrigt så mår jag bra, även om jag börjar sova sämre på nätterna.
På måndag är det dags för MVC igen... Alltid lika härligt att komma dit och bli kontrollerad!

Poppa sparkar tre gånger, hej hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar