tisdag 23 mars 2010

Trodde nästan Poppa skulle komma...

...i natt!
Har legat och haft värkar ett antal gånger under natten. Vaknade och tänkte nu ska vi se om det blir värre och värre och gör ondare och ondare, det blev det inte utan efter en stund gick det tillbaka. Men det är väl såhär nu kanske, man får räkna med några vakna nätter när man ligger och funderar på om det är bebis på g eller inte.
Liiite roligt var det i morse vid halv sex eller vad klockan var, jag låg vaken och Lars vaknade och vände sig om (antagligen för att kontrollera att jag låg i sängen) men såg inte mej för alla kuddar och mitt stora täcke. Hörde nästan hans panik innan han fått syn på mig. Han har gått till jobbet nu och frågade innan han gick, blir vi föräldrar idag?
Ja inte vet jag, men nu känns det som det gjorde i helgen.... INGENTING!

Men om Poppa brås på sin mor och mormor så kommer nog inte h*n i förtid, vi har aldrig varit speciellt bra på att passa tider.

Idag lunch med föräldragruppsbrudarna! Skoj!

1 kommentar: