måndag 1 mars 2010

Vilan har börjat...

...och det är så skönt!
Idag är min första lediga dag och jag är på min favoritplats i världen, Lillhärdal. Alla mina favoriter är här, mamma och pappa och syrran med sina söta små flickor, den enda som saknas är min älsklingsLars.
Idag ska jag klippa mig och sedan ska vi åka till Sveg, det blir naturligtvis ett besök på Dollarstore. Alltid hittar man något att fynda där!

Snart ska vi bege oss till pulkabacken så jag ska hoppa in i duschen nu.

Jag gillar att vara ledig!

3 kommentarer:

  1. Den ENDA som saknas är min älsklingsLars?!?!?!?! WHAT!?!?!? Kan det INTE vara så att du glömt någon/några nu? =(

    SvaraRadera
  2. Förlåt att jag inte nämner er men nu fick bara familjen vara med. Självklart tillhör ni mina favoriter...

    SvaraRadera
  3. GRATTIS på födelsedagen!!!! Bamsekramar från Agnes.

    SvaraRadera