söndag 4 april 2010

Mina teorier stämmer inte!

Idag är det BF+11 dagar., trodde väl aldrig att jag skulle gå över såhär många dagar. Fattar ingenting, jag som hade så bra teorier.
Började med att ha en teori att bebisen skulle komma den 1 april eftersom det var 8 dagar över tiden precis det mamma gick över med syrran. Har också för mig att syrran gick över det med Linnea så därför tänkte jag att den teorin är vattentät, men skämtarnas dag kom och gick och ingen bebis. Då började jag fundera på en ny teori som kändes än mer vattentät, morsan gick över 11 dagar med mej vilket gjorde att jag föddes den 3/3. Skulle jag gå över 11 dagar med Poppa så skulle födelsedagen bli idag 4/4, låter ju faktiskt väldigt realistiskt. Dagen är snart förbi så ingen av mina teorier har gått in, nu ger jag upp och slutar spekulera.

I natt kommer bebisen!


1 kommentar:

  1. Tänk om det i slutändan var Inga som hade närmast i teoritävlingen....? =o)

    SvaraRadera